Labuan Sea and beach Challenge

Labuan Sea and beach Challenge

Wednesday, September 29, 2010

WILL THEY BE THE ONE??




Ni nak cerita tentang harapan yang masih belum kesampaian..Saya ada 2 adik lelaki dan seorang adik perempuan..time saya masih sekolah..selalu bawa dorang pergi training or ajak dorang pegi tengok saya training dengan harapan dorang akan minat benda yang saya buat tuu...tapi betul juga cakap orang..walaupun adik beradik tetapi mesti ada perbezaan..yamg peliknya bila saya bawa balik something dari setiap race yang saya join dorang akan termotivate untuk buat seperti saya..tapi tidak juga ada gerakan ni..hehehe

maybe saya jauh jarang ada di rumah or jarang dekat dengan dorang yang membuatkan dorang tidak tahu how to start it..tapi saya dulu pun takda juga orang yang ajar..daddy saya pun bukan tahu sangat bila saya tanya dia..kena belajar sendiri..so macam dorang ni kira beruntung sebab benda tu saya sudah lalui dulu and senang mau share..tapi tidak pula mau tanya..macam c les and mel..mau saya juaga yang tanya pa dorang involve di skul baru mau bagitau..macam c mark pula..bidang dia memang saya tak involve tapi dia tahu apa yang dia mau buat..pergi gym semua 2..ok la..

so macam bila sekarang time saya di sarawak, banyak juga communicate dengan c less terutamanya..ada juga dia minta saya training program sebab macam nampak gaya dia suda mula mau ikut apa yang sa buat..tapi sad juga sometime..sebab tidak banyak yang saya boleh buat..sebab jauhkan..kalau boleh saya mau tengok dengan mata saya sendiri progress dia..hehehe..lebih2 lagi usia saya pun semakin naik..and untuk dapat apa yang saya target perlu banyak sangat training dan masa untuk settle semua tuu..sedang masa yag saya ada sekarang buakan untuk sukan saja..but im still trying my best..

dalam masa yang sam juga, saya berfikir sekiranya say tidak dapat capai apa yang saya target..saya sangat berharap either c mel or les or both saya dapat guide untuk capai capai apa yang saya pernah impikan..walaupun biarla sebagai coach ka apa..yang penting dorang dapat jadi seperti dalm impian saya..hopefully one day it will become reality..

2 comments:

  1. si les minat apa nong? si mel plak?baguslah klu drg minat sukan jua,,hehhe tpi si mel..hmmm..femine ni hehehe

    ReplyDelete
  2. c les basketball..ada sa suruh p lari tp x mau..x mel pula sa pun x tau..susah juga ni kalau sa xda d rumah..kalau ada senang sikit mau suruh dorang..hehehe

    ReplyDelete